Als het toestel niet meer goed oplaadt, doorloop dan de volgende stappen om het probleem op te lossen.
- Inspecteer de verschillende onderdelen die betrokken zijn bij het opladen goed. Als u bijvoorbeeld een knik in de kabel ziet of een scheur in de oplaadstekker of het toestel, dan kan dat de oorzaak zijn.
- Maak de contactpunten op de achterkant van het toestel vetvrij en schoon.
- Controleer of beide koperkleurige pinnetjes van het oplaadsnoertje nog een milimeter uitsteken en soepel in veren als u erop drukt. Als dit het probleem is, bestel dan een nieuw oplaadsetje bij ons.
- Probeer of het toestel wel goed oplaadt indien u het snoertje in een andere USB-stekker stopt. Als dit het probleem is, bestel dan een nieuw oplaadsetje bij ons.
- Merkt u al een langere tijd dat de batterij steeds minder lang mee gaat, dan is deze mogelijk op.
Denkt u dat er een probleem met het snoertje is, dan kunt u een nieuw snoertje bestellen.
Komt u er toch niet uit? Neem dan contact met ons op.
Dit kan via ons contactformulier.
Ook kunt u ons een email sturen. Wilt u het ID nummer van het toestel vermelden? Dit is ons emailadres:
info@lifewatcher.nl