Als er niet naar het alarmhorloge of de SOS knop gebeld kan worden, controleer dan eerst in de LifeWatcher app of het alarmtoestel wel online is. Als het alarmtoestel wel online is en u kunt het toestel niet bellen dan kan dit de volgende oorzaken hebben.
U staat niet in de lijst met vertrouwde nummers
Onze toestellen werken met een lijst vertrouwde telefoonnummer. Alleen telefoonnummer die op deze lijst staan kunnen naar het horloge of de button bellen. Deze lijst vindt u in de app. Kies het toestel in de app. Het menu van het toestel komt naar voren. Selecteer deze en achtereenvolgens "Instellingen" en dan "Telefoonboek". Voeg hier uw telefoonnummer toe.
U heeft uw nummer verkeerd toegevoegd
Gebruik bij het invoeren van telefoonnummers in onze app alleen getallen, dus geen plus teken, punten of spaties. Goede voorbeelden zijn: "0031612345678" of "0612345678".
U heeft nummerherkenning uit staan op uw telefoon
Als u nummerherkenning uit heeft staan, dan kan ons systeem niet controleren of het een vertrouwd nummer betreft. Uw telefoontje wordt dan niet doorgelaten.