Als de pushmeldingen niet goed doorkomen, kan dat een van de volgende oorzaken hebben:
1. U gebruikt een login van een andere gebruiker
Als u met meerdere mensen dezelfde login gebruikt, kan het zijn dat de pushmeldingen niet bij iedereen doorkomen. Daarom is het belangrijk dat iedereen een eigen gebruikersnaam registreert en deze koppelt aan het toestel.
2. U bent niet ingelogd in de app
Log in met een gebruikersnaam die gekoppeld is aan het toestel
3. U heeft geen ontvangst op uw mobiele telefoon
Als u geen ontvangst hebt (GSM of Wifi) op uw mobiele telefoon dan komen de pushmeldingen niet (of verlaat) door.
4. U werkt met uw app op de Wifi van een beveiligd netwerk
Als het beveiligde netwerk niet toestaat dat de LifeWatcher app gebruikt wordt, raden wij u aan om de mobiele telefoon van Wifi af te halen, zodat u de pushberichten wel kan ontvangen. Wij kunnen ook de gegevens aan u doorgeven zodat uw ICT afdeling de LifeWatcher app via het Wifi kan laten werken.
5. U heeft niet de laatste versie van de app geïnstalleerd
Onze app wordt normaal gesproken automatisch geüpdatet op uw mobiele telefoon, maar als u automatische updates uit heeft gezet, moet u in de app store de laatste versie van de app downloaden.